en-UStr-TR
Failed to load licensing components!

Please RE-INSTALL / REPAIR SKIN! DO NOT UNINSTALL SKIN which will cause unrecoverable data loss!
  • Akıllı BT Varlık ve Hizmet Yönetimi

    Bilgi teknolojileri hizmetlerinizi, varlıklarınızı ve
    değişiklikleri ITIL standartlarıyla yönetin.

İlgili Bağlantılar ve Dökümanlar

The compelling case for a business focus in IT service management

Next-generation IT asset and service management

Bilgi Teknolojileri

Servis masası, varlık yönetimi, konfügürasyon ve değişikik yönetimi süreçlerinizi, size en uygun yazılım sistematiği ile optimize edin.

Eutek, BT hizmet yönetimi uyarlamasında IBM SCCD çözümünü önermektedir. IBM SmartCloud Control Desk - SCCD, ITIL en iyi tecrüblerini barındıran, BT proseslerinin ve varlıklarının yönetildiği lider BT hizmet yönetimi çözümüdür.

EuTek, IBM SCCD ile BT birimlerinin aşağıdaki süreçlerini karşılar :

Hizmet Masası Bileşenleri : Hizmet kataloğu, Hizmet talebi, vaka, problem ve SLA yönetimi

Varlık ve Envanter Yönetimi : BT Varlık yaşamdöngüsü takibi, BT envanterinin yönetimi, lisans yönetimi, sözleşme yönetimi.

Değişiklik ve Konfigürasyon Yönetimi : Otomatik varlık, konfigürasyon öğesi keşfi, BT varlıkları arası bağımlılıkların manuel / otomatik tanımlanması, değişiklik yönetimi, değişiklik/etki analizi

IBM SCCD çözümü, aşağıdaki özellikleri ile sektörüdeki diğer rakiplerinden ayrılır :

  • Servis masası, varlık yönetimi, konfügürasyon ve değişikik yönetiminin aynı platformda sunulması.
  • 20 yıldır sektöründe lider MAXIMO altyapısı ile esnek, uyarlaması kolay konfigürasyon araçları
  • Kullanıcı dostu, kolay, servis kataloğu ve self talep arayüzleri
  • BT personelinin en hızlı ve verimli responsu vermesini sağayan önceliklendirme, takip etme ve çözümlendirme uygulamaları.
  • ITIL uyumlu değişiklik, konfigürasyon, versiyon, vaka, problem ve varlık yönetimi süreçleri en iyi tecrübeleri
  • Alarm takibi, varlık keşif uygulamaları gibi IBM ve üçüncü parti BT çözümleriyle hazır entegrasyonlar
  • İş planları, iş atamaları, bildirimler, iş akışlarında kural bazlı uygulamalar

Çözümlerimiz ve referans projelerimiz ile ilgili detaylı bilgi almak için sol menüdeki linkleri kullanabilirsiniz.

Yetkinliklerimiz

  • Türkiye'de ilk Maximo Gold Akreditasyon'a sahip çözüm ortağı DEVAMI
  • Ciro, Müşteri Referansları ve Sertifikalı Danışmanlar Kriterleri İle IBM'in En Üst Seviye (Premier) İş Ortağı DEVAMI
  • EuTek 2012, 2013, 2014 ve 2015 gelirlerine göre Türkiye'nin En Büyük İlk 500 Bilişim ve Teknoloji Firması Arasındadır. DEVAMI
  • EuTek IBM adına 1. ve 2. seviye Maximo destek hizmetlerini verebilen iş ortağıdır (Registered Support Provider) DEVAMI

lara escort