en-UStr-TR
Failed to load licensing components!

Please RE-INSTALL / REPAIR SKIN! DO NOT UNINSTALL SKIN which will cause unrecoverable data loss!
  • Smart IT Asset and Service Management

    Manage Your IT Assets, Services and Changes
    With ITIL Standarts

İlgili Bağlantılar ve Dökümanlar

The compelling case for a business focus in IT service management

Next-generation IT asset and service management

Bilgi Teknolojileri

IBM çözümünde Servis masası, varlık yönetimi, konfügürasyon ve değişikik yönetimi aynı platformda.

Eutek, BT hizmet yönetimi uyarlamasında IBM SCCD çözümünü önermektedir. IBM SmartCloud Control Desk - SCCD, ITIL en iyi tecrüblerini barındıran, BT proseslerinin ve varlıklarının yönetildiği lider BT hizmet yönetimi çözümüdür.

EuTek, IBM SCCD ile BT birimlerinin aşağıdaki süreçlerini karşılar :

Hizmet Masası Bileşenleri : Hizmet kataloğu, Hizmet talebi, vaka, problem ve SLA yönetimi

Varlık ve Envanter Yönetimi : BT Varlık yaşamdöngüsü takibi, BT envanterinin yönetimi, lisans yönetimi, sözleşme yönetimi.

Değişiklik ve Konfigürasyon Yönetimi : Otomatik varlık, konfigürasyon öğesi keşfi, BT varlıkları arası bağımlılıkların manuel / otomatik tanımlanması, değişiklik yönetimi, değişiklik/etki analizi

IBM SCCD çözümü, aşağıdaki özellikleri ile sektörüdeki diğer rakiplerinden ayrılır :

  • Servis masası, varlık yönetimi, konfügürasyon ve değişikik yönetiminin aynı platformda sunulması.
  • 20 yıldır sektöründe lider MAXIMO altyapısı ile esnek, uyarlaması kolay konfigürasyon araçları
  • Kullanıcı dostu, kolay, servis kataloğu ve self talep arayüzleri
  • BT personelinin en hızlı ve verimli responsu vermesini sağayan önceliklendirme, takip etme ve çözümlendirme uygulamaları.
  • ITIL uyumlu değişiklik, konfigürasyon, versiyon, vaka, problem ve varlık yönetimi süreçleri en iyi tecrübeleri
  • Alarm takibi, varlık keşif uygulamaları gibi IBM ve üçüncü parti BT çözümleriyle hazır entegrasyonlar
  • İş planları, iş atamaları, bildirimler, iş akışlarında kural bazlı uygulamalar

Çözümlerimiz ve referans projelerimiz ile ilgili detaylı bilgi almak için sol menüdeki linkleri kullanabilirsiniz.

Yetkinliklerimiz

  • Türkiye'de ilk Maximo Gold Akreditasyon'a sahip çözüm ortağı IBM, yetkili çözüm ortaklarının IBM Yazılımları kurulum ve uyarlama için yaptığı yatırımları derinleştirmek...
    DEVAMI
  • Ciro, Müşteri Referansları ve Sertifikalı Danışmanlar Kriterleri İle IBM'in En Üst Seviye (Premier) İş Ortağı IBM aşağıdaki kriterler doğrultusunda çözüm ortaklarını 3 farklı seviyede değerlendirmektedir....
    DEVAMI
  • EuTek 2012 v2 2013 rkamlarına göre Türkiye'nin En Büyük İlk 500 Bilişim ve Teknoloji Firması Arasındadır. 2012 yılı itibarı ile, Türkiye'nin en büyük 39. yazılım entegratörü'dür. İnterpro Medya tarafından 14 yıldır düzenlenen ...
    DEVAMI
  • EuTek IBM adına 1. ve 2. seviye Maximo destek hizmetlerini verebilen iş ortağıdır (Registered Support Provider) EUTEK provides 1st level and 2nd level support for Maximo product on behalf of IBM as a registered support provider...
    DEVAMI

lara escort